.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سپرده گذاران کاسپین امروز مقابل مجلس تجمع کردند + عکس
سپرده گذاران کاسپین امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش فانوس سپرده گذاران موسسه مالی کاسپین که تا کنون چند بار مقابل بانک  مرکزی و وزارت کشور تجمع کرده اند، امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

البته پنج روز قبل مشاور تعاونی منحل شده فرشتگان به سپرده گذاران موسسه مالی کاسپین گفته بود که نگران پول خود نباشند.

فرید ضیاءالملکی کارشناس امور بانکی و همچنین مشاور تعاونی منحل شده فرشتگان گفت: موسسه کاسپین جدا از ۸ تعاونی اعتبار فرشتگان، الزهرا، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، عام کشاورزان مازندران، حسنات، پیوند، بدر توس و امید جلین که منحل شد، با سهامداری و پذیره نویسی ۳۳ هزار نفر تشکیل شد.

طبق اطلاعیه بانک مرکزی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین موظف شدند که دارایی و حساب های ۸ تعاونی منحل شده مذکور را به موسسه کاسپین انتقال دهند و بعد از حسابرسی و کارشناسی معادل بدهی ها را به سپرده گذاران تعاونی ها که مجوز بانک مرکزی را نداشته اند، پرداخت کند.

وی تاکید کرد که تمام شعب موسسه اعتباری کاسپین فعال هستند، ضمن اینکه نفراتی که در این موسسه اعتباری سرمایه گذاری کرده اند نباید نگران سپرده های خود باشند. در واقع سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین مشکلی برای دسترسی به پول خود ندارد چرا که این موسسه مجوز بانک مرکزی را دارد و در حال حاضر ساماندهی تعاونی های منحل شده را نظارت می کند.

انتهای پیام/


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.